Zaufało nam juz wielu właścicieli nieruchomości.
Dołącz do nich

Zgłoszenie oferty

Zamknij okno
HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA

NIP: 7532424425

Ul. Świętego Piotra 4, 48-300 Nysa

biuro@homecare.nysa.pl

tel. 530 585 909

Regulamin SERWISU INTERNETOWEGO dla biuro@homecare.nysa.pl
I. DEFINICJE

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

1. Regulamin – niniejszy regulamin, który określa zasady korzystania przez Użytkownika z Serwisu Internetowego.

2. Serwis Internetowy – strona internetowa udostępniona pod adresem www. stacja-edukacja-piastow.pl, zawierająca treści informacyjne, formularze, przyciski i aplikacje.

3. Użytkownik – osoba uzyskująca dostęp i korzystająca z Serwisu Internetowego.

4. HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA prowadząca działalność pod adresem: ul. Ogrodowa 2/7, 48-300 Nysa , o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 7532424425, będący właścicielem Serwisu Internetowego.

5. Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2017.683 t.j. z dnia 2017.03.30).

6. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93).

7. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

8. Warunki – Warunki Uczestnictwa w imprezach organizowanych przez Organizatora stanowiące integralną część Umowy.

9. Zamówienie – ogół danych, niezbędnych do rezerwacji zajęć, przesłany przez Użytkownika do HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA za pośrednictwem poczty e-mail na adres skrzynki pocztowej HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA , lub osobiście w siedzibie.

Płatność – opłata za wszystkie usługi wskazane przez Użytkownika. HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA generuje linki do płatności umożliwiające sfinalizowanie zamówienia. Płatność za zajęcia odbywa się również gotówkowo lub za pomocą przelewu bankowego na poniższe dane:

HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA

Nr konta: 93114020040000390275331778

Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o wcześniejsze przekazanie tej informacji w rejestracji.

10. Funkcjonalności Serwisu Internetowego – rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną w Serwisie Internetowym, szczegółowo opisane w par. V niniejszego Regulaminu.

11. Umowa o świadczenie usług Funkcjonalności Serwisu – umowa zawierana pomiędzy Użytkownikiem a HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA , o korzystanie z Funkcjonalności Serwisu.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Czas oprowadzania wg ustalonej wcześniej preferencji, może zostać skrócony w przypadku nadmiernego zmęczenia. W przypadku spóźnienia, przewodnik nie ma obowiązku przedłużania wycieczki.

2. Każdy Użytkownik z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Serwisu Internetowego, zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu. Akceptacja jego warunków stanowi wiążącą zgodę Użytkownika na świadczenie mu usług przez HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA, na zasadach w nim przewidzianych.

3. Warunkiem niezbędnym do korzystania z Serwisu Internetowego jest akceptacja przez Użytkownika wszystkich postanowień zawartych w treści niniejszego Regulaminu. W Systemie Rezerwacji wycieczki wymagane jest złożenie oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu. Użytkownik może również dobrowolne wyrazić stosowne zgody, w tym w szczególności zgodę na otrzymywanie informacji handlowych dotyczących towarów lub usług oferowanych przez HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA czy też zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingowym, w tym na wykonywanie marketingu bezpośredniego przy użyciu urządzeń końcowych (takich jak telefony komórkowe i stacjonarne, tablety, komputery) oraz automatycznych systemów wywołujących.

4. Aktualne opisy zajęć zawarte w ofercie HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA zamieszczonej w Serwisie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia Umowy.

5. Dane zawarte w opisie Zajęć mają charakter informacyjny i mogą ulec zmianie przed zawarciem Umowy z zachowaniem określonego w art. 40 ust. 3 Ustawy wymogu poinformowania uczestnika o zmianie.

6. Złożenie Rezerwacji przez Użytkownika nie jest jednoznaczne z zawarciem Umowy nawet, jeżeli Użytkownik dokonał wpłaty. Użytkownik wypełniając zgłoszenie składa do HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA propozycję zawarcia Umowy na wskazaną przez siebie Imprezę, która to propozycję Organizator może zaakceptować, lub odrzucić. HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA może wysłać potwierdzenie otrzymania zgłoszenia jednak nie jest ono jednoznaczne z akceptacją propozycji zawarcia Umowy przez Organizatora.

7. Rozpoczęcie świadczenia usługi następuje w momencie zawarcia Umowy zgodnie z Regulaminem. Szczegółowe warunki zawarcia Umowy w szczególności dotyczące płatności, praw i obowiązków Uczestników, reklamacji, rezygnacji z imprezy turystycznej lub zmiany terminu określone są w Regulaminie.

8. Użytkownik, na zasadach określonych w Ustawie o Prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy o świadczenie usług Funkcjonalności Serwisu bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej zawarcia – zgodnie z art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie na adres: HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA , prowadząca działalność pod adresem: ul. Św. Piotra 4, 48-300 Nysa, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 7532424425, lub adres e-mail: biuro@homecare.nysa.pl oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie Usług Funkcjonalności Serwisu przez Użytkownika na zasadach określonych w niniejszym ustępie, w/w umowę uważa się za niezawartą.

9. Rozliczenia transakcji e-przelewem, kartą kredytową, przeprowadzane są za pośrednictwem PayNow.

10. Bezpieczeństwo

III. ZASTRZEŻENIA PRAWNE

1. Wszelkie informacje, dane i materiały udostępniane w ramach Serwisu Internetowego są chronione prawami autorskimi, prawami do znaków towarowych, prawami do baz danych lub innymi prawami własności intelektualnej.

2. Serwisu Internetowego nie można używać inaczej niż do celów osobistych i niekomercyjnych. HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA zabrania używania jakichkolwiek zautomatyzowanych systemów lub oprogramowania do pozyskiwania danych z tej strony do celów komercyjnych (tzw. „screen scraping”), a także udostępniania lub obsługiwania łączy do niniejszej witryny bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody jej właściciela.

3. W przypadku jakiegokolwiek nieupoważnionego korzystania z Serwisu Internetowego, HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA zastrzega sobie prawo do podjęcia wszelkich niezbędnych działań, w tym wystąpienia na drogę sądową, W przypadku uzyskania przez HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA informacji o naruszeniach praw do informacji, danych i materiałów HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA wezwie

IV. FUNKCJONALNOŚCI SERWISU INTERNETOWEGO

1. Serwis Internetowy umożliwia Użytkownikowi m.in:

a) Zapoznanie się z Warunkami;

b) Zapoznanie się z Warunkami Ubezpieczenia Podróżnego;

c) Zapoznanie się ze Standardowym Formularzem Informacyjnym;

d) Przejście do Systemu Rezerwacji;

e) Sprawdzenie adresu i danych kontaktowych HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA

f) Przesłanie wiadomości do HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA w Nysie za pomocą poczty e-mail

g) Zgłoszenie chęci otrzymywania informacji o aktualnych promocjach oraz innych informacji, w tym informacji handlowych za pomocą wiadomości e-mail

POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA przestrzega zasad określonych w RODO, w tym w szczególności odpowiednio zabezpiecza dane osobowe przed niezgodnym z prawem dostępem do danych osobowych przez osoby trzecie, w szczególności szyfruje dane osobowe, archiwizuje dane osobowe, dokonuje oceny środków zabezpieczających dane osobowe, zapewnia poufność, integralność, dostępność i odporność systemów i usług przetwarzania.

2. HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA jest administratorem danych osobowych jedynie w zakresie danych osobowych Użytkowników Serwisu Internetowego i danych osobowych Uczestników Szkoleń (dalej jako „Administrator”).

3. Z Administratorem można się skontaktować w następujący sposób: elektronicznie na adres e-mail: biuro@homecare.nysa.pl , pod numerami telefonu 530 585 909 lub pisemnie na adres: ul. Św. Piotra 4, 48-300 Nysa

4. Administratorem danych osobowych Uczestników zajęć jest Organizator. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych Uczestników znajdują się na stronie internetowej Organizatora: www. stacja-edukacja-piastow.pl/regulamin/

5. HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA przetwarza dane osobowe Uczestników wyłącznie w celu umożliwienia Organizatorowi wykonania Umowy oraz prowadzenia działań marketingowych dotyczących oferowanych przez Organizatora usług.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowego wykonania Umowy o świadczenie usług Funkcjonalności Serwisu. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia i wykonania ww. umów.

7. Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe Użytkowników Serwisu Internetowego i Uczestników w następującym zakresie:

a) dane zawarte w Systemie Rezerwacji w Serwisie Internetowym, takie jak: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, dane adresowe (kraj, miejscowość, kod pocztowy, ulica i numer domu/mieszkania), data urodzenia;

b) dane zawarte w formularzu kontaktowym w Serwisie Internetowym, takie jak: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz inne dane osobowe podane w formularzu, dotyczące złożonego zapytania;

c) dane dotyczące Płatności, takie jak: imię, nazwisko, dane adresowe (kraj, miejscowość, kod pocztowy, ulica i numer domu/mieszkania), numer rachunku bankowego, inne dane osobowe podane w tytule przelewu (jeśli występują);

d) inne dane związane z zawarciem i realizacją Umowy: m.in. dodatkowe dane osobowe dotyczące złożonych reklamacji, seria i numer dokumentu tożsamości (paszportu, dowodu), informacje o stanie zdrowia, dane biometryczne (takie jak wzrost, waga), płeć, podpis, wizerunek;

e) dane dotyczące korzystania z Serwisu Internetowego, w szczególności adres IP;

f) dane dotyczące korzystania z Serwisu Internetowego zapisane w tzw. plikach cookies, takie jak historia kliknięć, nawigacji czy przeglądania, dane dotyczące preferencji lub zachowań podczas przeglądania strony Serwisu Internetowego;

g) inne dane związane z korzystaniem przez Użytkowników z funkcjonalności Serwisu, m.in. dodatkowe dane osobowe dotyczące złożonych reklamacji.

8. Administrator przetwarza dane osobowe w celu zawarcia i wykonania Umowy o świadczenie usług Funkcjonalności Serwisu, a także w celu zawarcia i wykonania Umowy oraz zapewnienia niezbędnych rozliczeń w tym zakresie w związku z zawartą umową, a także w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, w celach analitycznych, archiwalnych, prowadzenia rachunkowości, a także w celu oferowania Użytkownikom i Uczestnikom przez Administratora produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem ich potrzeb z pomocą profilowania, które jednak nie będzie istotnie wpływać na sytuację ani wywoływać skutków prawnych wobec tych podmiotów.

9. Dane osobowe w zakresie danych zwykłych są przetwarzane przez Administratora w następujących celach:

a) zawarcia i realizacji umowy lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

b) wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

c) realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, a w szczególności w celach archiwalnych, dowodowych, statystycznych, sprawozdawczych, w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi, jak również w celach marketingu i promocji produktów oraz usług Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

d) w pozostałych przypadkach dane osobowe Podróżnych w zakresie danych zwykłych będą przetwarzane wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody, w zakresie i w celu wyrażonym w jej treści (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO:

• Jeżeli Użytkownicy lub Podróżni wyrażą zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych na adres e-mail oraz numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.

• Jeżeli Podróżni wyrażą zgodę na przetwarzanie wizerunku – przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku, stanowiącego dane osobowe, utrwalonego w formie nagrania audio/audio-video/zdjęć podczas Imprezy, bez ograniczeń terytorialnych i czasowych – zgoda obejmuje wykorzystanie wizerunku zarówno jako samodzielnego materiału jak i w ramach innych utworów; Administrator jest uprawniony do dokonywania opracowań wizerunku umożliwiających włączenie go do większej całości i tak może go łączyć z innymi utworami, w tym utworami audio-wizualnymi, dokonywać ekstrakcji poszczególnych warstw materiału zawierającego wizerunek, w tym ekstrakcji warstwy audio i video; zgoda obejmuje wykorzystanie wizerunku dla celu promocyjnego wskazanego powyżej; wykorzystywanie wizerunku, będące jednocześnie jego przetwarzaniem jako danych osobowych, oznacza: utrwalanie i zwielokrotnianie w każdy sposób, w tym w pamięci komputera, na nośnikach danych zarówno cyfrowych jak i analogowych, techniką zapisu cyfrowego oraz techniką drukarską i reprograficzną (np. zdjęcia cyfrowe, wydrukowane plakaty); rozpowszechnianie poprzez wprowadzanie egzemplarzy do obrotu, rozpowszechnianie bez pośrednictwa egzemplarzy poprzez wyświetlanie, odtwarzanie, nadawanie, reemitowanie w formacie analogowym i cyfrowym, w sieciach teleinformatycznych (w tym sieci Internet), w sieciach telefonicznych i urządzeniach mobilnych (np. poprzez – Facebook, Instagram, Google+, YouTube, Twitter, Pinterest, strony www, w szczególności strona internetowa Administratora); rozpowszechnianie w środkach masowego przekazu; podstawą prawną przetwarzania stanowi art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

10. W zakresie, w jakim przetwarzane dane mogą obejmować dane szczególnych kategorii tj. dane dotyczące zdrowia, dane biometryczne – Administrator przetwarza dane wyłącznie w celu wykonania Umowy (tj. celem odpowiedniego i prawidłowego dobrania sprzętu sportowego na szkolenia), podstawą prawną przetwarzania danych Podróżnego jest zgoda na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

11. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe przez okres niezbędny do zrealizowania celów, dla których zostały zebrane tj.:

a) W zakresie realizacji zawartej z Administratorem umowy przez okres jej obowiązywania, a po tym czasie przez okres wynikający z przepisów prawa lub dla realizacji uzasadnionych interesów Administratora, w tym dla zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń.

b) W zakresie realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.

c) W przypadku, gdy dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, o których mowa powyżej przez okres do czasu realizacji tych interesów lub wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

d) W przypadku, gdy dane osobowe będą przetwarzane na podstawie zgody – do momentu wycofania takiej zgody. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody Podróżnych, przysługuje im prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.

12. Dane osobowe mogą być udostępniane przez Stajnię Wilga następującym kategoriom odbiorców:

a) upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratora;

b) firmom ubezpieczeniowym współpracującym z Organizatorem w celu realizacji imprez turystycznych,

c) dostawcy usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające świadczenie usług (w szczególności firmy kurierskie i pocztowe, podmioty świadczące usługi IT – w tym podmioty świadczące usługi hostingu, podmioty marketingowe, podmioty wspierające procesy księgowe, dostawcy usług prawnych i doradczych oraz ich upoważnieni pracownicy i współpracownicy);

d) podmioty dokonujące analityki danych w celu personalizacji reklam, opracowania kampanii remarketingowych i będące w tym zakresie odrębnymi administratorami, w szczególności Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, więcej informacji na temat prawa ochrony danych można znaleźć na stronie internetowej pod adresem: https://policies.google.com/privacy;

e) podmioty udostępniające narzędzia w zakresie analizy, optymalizacji i sprawnego działania usług Administratora, będące w tym zakresie odrębnymi administratorami, w szczególności Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia, udostępniające usługę Facebook Pixel; Administrator korzysta z funkcji Facebook Pixel do wyświetlania publikowanych reklam na portalu Facebook wyłącznie użytkownikom portalu Facebook, którzy wykazali zainteresowanie usługami Administratora lub którzy mają pewne wspólne współczynniki; funkcja Facebook Pixel pozwala również zrozumieć skuteczność reklam na portalu Facebook dla celów statystycznych i badania rynku; więcej informacji na temat prawa ochrony danych można znaleźć na stronie internetowej pod adresem: https://www.facebook.com/privacy/explanation;

f) podmioty w zakresie ich wykorzystania przy realizacji procesów płatności za zakupione usługi – operatorzy płatności, będący w tym zakresie odrębnymi administratorami danych,

g) organy publiczne, o ile upoważniają je do tego obowiązujące przepisy prawa (po przedstawieniu przez przedmiotowe organy odpowiedniego żądania).

13. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści jego/jej danych, możliwości ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Ponadto ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na ich przetwarzanie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

V. REKLAMACJE

1. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu Internetowego. Reklamacje należy składać poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie Serwisu Internetowego, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@homecare.nysa.pl lub korespondencyjnie na adres: ul. Św. Piotra 4, 48-300 Nysa. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Użytkownika, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Użytkownika oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. O rozstrzygnięciu reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany w ust. 1 powyżej adres e-mail w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia złożenia przedmiotowej reklamacji.

3. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Serwisem a Użytkownikiem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Użytkownikowi przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Użytkownik może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

4. Reklamacje w zakresie wykonania Umowy należy zgłaszać bezpośrednio do Organizatora.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Serwisu.

2. Wszelkie spory na podstawie niniejszego Regulaminu rozpatrywane będą przez sąd powszechny, rzeczowo i miejscowo właściwy zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3. Stajnia Wilga zastrzega prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu dokonywane będą przez HOME CARE AGATA PRZEWORSKA-GÓRSKA poprzez opublikowanie nowej treści Regulaminu w Serwisie Internetowym. W stosunku do umów zawartych przed wejściem w życie nowych zapisów, zastosowanie mają zapisy Regulaminu obowiązujące w momencie zawarcia danej umowy.

4. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

5. Regulamin obowiązuje z dniem 19-12-2025 r.

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.